Radzenie sobie z trudnym klientem „Bardzo ciekawa forma szkolenia. Aktywny udział uczestników”.
W dniach 23-24.03.2017 realizowaliśmy w Krakowie szkolenie z zakresu „Radzenia sobie z trudnym klientem”. Warsztaty dla zespołu BOK klienta z branży ogrodniczej prowadziła trenerka Izabela Krejca-Pawski. Celem szkolenia było wsparcie zespołu do profesjonalnej obsłudze klientów niezależnie od sytuacji. Podczas dwóch dni warsztatów uczestnicy nauczyli się, w jaki sposób budować pozytywne wrażenie na kluczowych klientach, poprzez stosowanie…
Budowanie siły i odporności psychicznej – „Pierwsze szkolenie na którym się nie nudziłem”.
Na przełomie stycznia i lutego realizowaliśmy w Warszawie cykl warsztatów z zakresu „Budowania siły i odporności psychicznej w oparciu o różne techniki oraz radzenie sobie w sytuacjach trudnych”. W szkoleniu brała udział grupa 50 pracowników mających na co dzień styczność z klientami w terenie. Podczas dwóch dni warsztatów uczestnicy rozwijali umiejętności reagowania w trudnych sytuacjach…
„Najlepsze szkolenie w jakim brałam udział.”- Szkolenie Obsługa klienta w urzędzie
W październiku 2016 r. mieliśmy przyjemność realizować dwa dni szkolenia zamkniętego dla jednego z urzędów wojewódzkich, podczas których pracowaliśmy warsztatowo nad wyzwaniami obsługi klientów: „Obsługa klienta w urzędzie”. Szkolenie spotkało się z doskonałym przyjęciem uczestników, którzy docenili jego praktyczną formę oraz sposób prowadzenia. Szczególnie nas to cieszy, ponieważ większość uczestników przechodziła już szkolenia z obsługi…
„Uświadomiłam sobie rzeczy, o których nie wiedziałam wcześniej.” Opinie uczestników 22.09 Stres w urzędzie i jak sobie z nim radzić
Za nami pierwsza edycja długo wyczekiwanego warsztatu dla pracowników urzędów i administracji publicznej, które 22 września realizowaliśmy w Warszawie, czyli „Radzenie sobie z emocjami i techniki budowania odporności na stres. Warsztaty dedykowane pracownikom urzędów i instytucji publicznych”. Brali w nich udział pracownicy mający bezpośredni lub telefoniczny kontakt z klientami, oraz tacy, którzy ze względu na…
Jesienna NOWOŚĆ – Stres w obsłudze klienta i w urzędzie oraz jak sobie z nim radzić
We wrześniu przygotowalismy dla Państwa nowe szkolenie dedykowane pracownikom urzędów, a w szczególności mającym bezpośredni kontakt z klientami lub współpracownikami. Powstało ono na bazie rozmów z uczestnikami 11 edycji szkolenia „obsługa klienta roszczeniowego”. Szkolenie polecamy szczególnie: pracownikom biura obsługi klientów, sekretariatów i biur, a także kadrze kierowniczej urzędów i instytucji publicznych, mających do czynienia z…
„Szkolenie profesjonalne w każdym calu” – Opinie po szkoleniu otwartym – Klient roszczeniowy.
15 czerwca w Warszawie realizowaliśmy kolejną edycję naszego hitowego warsztatu „Obsługa klienta roszczeniowego” w ścisłym centrum Warszawy. Uczestnicy szkolenia mogli nie tylko poznać metody radzenia sobie z najtrudniejszymi sytuacjami w swojej pracy ale także podziwiać piękną panoramę Warszawy. Warsztaty „Obsługa klienta roszczeniowego” spotkały się z bardzo wysokimi ocenami angażując uczestników do żywych dyskusji. Dziękujemy za zaufanie…
„Kompetentna trenerka. Dużo praktyki, to dobrze”. Opinie po szkoleniu 14.03 Typy klienta w urzędzie – opinie uczestników
14 marca w Warszawie realizowaliśmy wyjątkowe, kreatywne warsztaty dedykowane pracownikom mającym w zakresie obowiązków bezpośrednią lub telefoniczną obsługę klientów w urzędzie. Warsztaty „Typy klienta w urzędzie” spotkały się z bardzo pozytywną oceną i przyjęciem ze strony uczestników, którzy podczas warsztatów wypracowali odpowiedzi na najczęstsze i najtrudniejsze zarzuty klientów. Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy na kolejną…
Opinie po szkoleniu 17.02 Obsługa klienta roszczeniowego
W lutym zrealizowaliśmy kolejną edycję naszych najpopularniejszych warsztatów dla pracowników urzędów, czyli Obsługę klienta roszczeniowego. Prowadziła je nasza sprawdzona trenerka, Izabela Krejca-Pawski, którą zawsze nasi uczestnicy oceniają bardzo wysoko. Warsztaty są szczególnie polecane tym pracownikom, którzy bezpośrednio obsługują klientów. Tym razem dodatkową wartością oprócz samego szkolenia, były także piękne widoki na Warszawę, ponieważ szkolenie realizowaliśmy…