ZZL: Zarządzanie zespołem w sytuacji stresu i napięcia. Warsztaty dla kierowników

alicja1

  Za nami dwa intensywne dni warsztatów dla kadry zarządzającej: Zarządzanie w sytuacji stresowej. Nasza trenerka poprowadziła inspirujące szkolenie zamknięte dla 16 kierowników, którzy uczyli się, jak zarządzać w sytuacji stresu i napięcia, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i jakimi technikami odreagowywać stres w miejscu pracy. Po energetycznych zajęciach uczestnicy korzystali z  doskonałego ośrodka…

Więcej …

Jak negocjować, aby wygrać? Krótkie przypomnienie po wakacjach!

Wrzesień to czas intensywnej pracy, więc jest doskonałą okazją do przypomnienia dynamicznego treningu negocjacyjnego z wykorzystaniem gdy Cafetero. Pozwala ona zmierzyć się z rzeczywistymi technikami i strategiami negocjacyjnymi, jakie stosujemy, często nieświadomie, podczas rozmów. Pozwala także ocenić i podsumować efekty własnych działań, aby wprowadzić niezbędne zmiany i podnieść własną skuteczność jako negocjatora. Zatem jak negocjować,…

Więcej …

Case study: Profesjonalna obsługa trudnego klienta

PaperArtist_2016-01-18_16-18-57

Praca na stanowiskach związanych z obsługą klienta potrafi dać  w kość. Doskonale pamiętam dni natężonego ruchu, kiedy podczas jednego dnia rozmawiałam 50-60 klientami, a każdy z nich czegoś potrzebował. Po takim dniu czułam się tak zmęczona, jakby dosłownie „przejechał po mnie walec”. Jeżeli jeszcze 10 klientów tego dnia było „trudnych”, zachowanie pozytywnego nastawienia do klientów…

Więcej …

Page 5 of 5