Zarządzanie czasem i organizacja pracy – warsztaty za zapracowanych

IKP Szkolenia Elastyczne Zarządzanie Czasem

W grudniu 2017 realizowaliśmy w Warszawie serię 2  szkoleń z zakresu „Zarządzanie czasem i organizacja pracy”. Warsztaty dla 50 pracowników zespołu klienta prowadziła trenerka i autorka książki „Elastyczne Zarządzanie Czasem” Izabela Krejca-Pawski. Celem szkolenia z Zarządzania czasem było wsparcie pracowników w łatwiejszym radzeniu sobie z ilością i złożonością pracy, a następnie dobranie narzędzi i technik, które pozwolą zwiększyć…

Więcej …

Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu – „Szkolenie, które pomogło mi spojrzeć całościowo na stres”

IKP Szkolenia Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałane wypaleniu zawodowemu

Naszą misją jest wpierać Państwa w realizacji planów szkoleniowych poprzez wybór najlepszych trenerów i doskonałą organizację szkoleń. Dzięki doświadczeniu popartemu solidnymi opiniami nasz klient powierzył nam realizację serii 2 dniowych warsztatów z zakresu Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu. W listopadzie 2017 r. przeszkoliliśmy ponad 200 pracowników, które prowadziła ceniona trenerka Izabela Krejca-Pawski. Celem szkolenia…

Więcej …

Telefoniczna obsługa klienta – „Szkolenie pokazuje nowe spojrzenie na codzienne problemy z którymi spotykamy się na co dzień w pracy”.

IKP Szkolenia Radzenie sobie z trudnym klientem (16)

W grudniu 2017 r. realizowaliśmy warsztaty z „Telefoniczna obsługa klienta ” dla jednej ze spółek w województwie mazowieckim. Warsztaty dla zespołu obsługi klienta obsługującego całodobowy numer alarmowy prowadziła nasza ekspertka i trenerka Izabela Krejca-Pawski. Celem szkolenia z Telefonicznej obsługi klientów było wsparcie pracowników w łatwiejszym radzeniu sobie z wyzwaniami jakie niesie ze sobą obsługa numeru alarmowego i rozmowy z klientami, którzy oczekują natychmiastowego…

Więcej …

Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu. „Jedno z lepszych szkoleń w jakim miałam okazję uczestniczyć”.

IKP Szkolenia Radzenie sobie z trudnym klientem (14)

W  październiku 2017 r. realizowaliśmy kolejną edycję inspirującego i praktycznego szkolenia zamkniętego z zakresu „Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu” prowadzone przez trenerkę Izabelę Krejca-Pawski. Celem szkolenia było wsparcie zespołu w radzeniu sobie z zawodowym stresem, panowaniem nad emocjami i budowaniem odporności psychicznej. Podczas dwóch dni warsztatów uczestniczki nauczyły się, w jaki sposób panować nad emocjami i radzić…

Więcej …

Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Warsztaty dla pracowników Urzędu.

IKP Szkolenia Radzenie sobie z trudnym klientem (12)

W październiku 2017 realizowaliśmy w województwie śląskim dwa szkoleń z zakresu „Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego”. Warsztaty dla zespołu klienta z administracji publicznej prowadziła nasz ekspertka i trenerka Izabela Krejca-Pawski. Celem szkolenia z Profesjonalnej obsługi klientów było wsparcie pracowników w łatwiejszym radzeniu sobie z wyzwaniami pracy z klientami w trudnych lub nerwowych sytuacjach, a następnie budowanie pozytywnego wizerunku w…

Więcej …

Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu – „Ważnym elementem szkolenia były ćwiczenia i elementy praktyczne”

IKP Szkolenia Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

W czerwcu  2017 r. realizowaliśmy szkolenie zamknięte z zakresu „Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”. 2-dniowe intesywne i pełne ćwiczeń warsztaty dla pracowników obsługi klienta w jednej z instytucji publicznych prowadziła trenerka Izabela Krejca-Pawski. Celem szkolenia było wsparcie zespołu do profesjonalnej obsłudze klientów niezależnie od sytuacji. Podczas dwóch dni warsztatów uczestnicy nauczyli się, w jaki sposób panować…

Więcej …

Radzenie sobie z trudnym klientem- warsztaty dla pracowników Archiwum.

IKP Szkolenia Radzenie sobie z trudnym klientem

W maju 2017 r. realizowaliśmy szkolenie zamknięte z zakresu „Obsługa trudnego i roszczeniowego klienta”. Warsztaty dla pracowników jednego z Archiwów Państwowych prowadziła trenerka Izabela Krejca-Pawski. Celem szkolenia było wsparcie zespołu do profesjonalnej obsłudze klientów niezależnie od sytuacji. Podczas dwóch dni warsztatów uczestnicy nauczyli się, w jaki sposób budować pozytywne wrażenie na klientach dzięi reagowaniu w trudnych…

Więcej …

„Przydatna wiedza, którą będę stosować”. Warsztaty Zarządzanie czasem i organizacja pracy

IKP Szkolenia Warsztaty Zarządzanie czasem i organizacja pracy

W kwietniu  2017 realizowaliśmy w Krakowie serię szkoleń z zakresu „Zarządzanie czasem i efektywna organizacja pracy”. Warsztaty dla zespołu klienta z administracji publicznej prowadziła trenerka Izabela Krejca-Pawski. Celem szkolenia z Zarządzania czasem było wsparcie pracowników w łatwiejszym radzeniu sobie z ilością i złożonością pracy, a następnie dobranie narzędzi i technik, które pozwolą zwiększyć skuteczność, poprawić organizację…

Więcej …

Page 1 of 5