Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu. „Jedno z lepszych szkoleń w jakim miałam okazję uczestniczyć”.

IKP Szkolenia Radzenie sobie z trudnym klientem (14)

W  październiku 2017 r. realizowaliśmy kolejną edycję inspirującego i praktycznego szkolenia zamkniętego z zakresu „Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu” prowadzone przez trenerkę Izabelę Krejca-Pawski.

Celem szkolenia było wsparcie zespołu w radzeniu sobie z zawodowym stresem, panowaniem nad emocjami i budowaniem odporności psychicznej.

Podczas dwóch dni warsztatów uczestniczki nauczyły się, w jaki sposób panować nad emocjami i radzić sobie z zawodowym stresem typowym dla obsługi klientów w trudnych sytuacjach.  Wykonaliśmy serię ćwiczeń wzmacniających asertywną postawę oraz budowanie pewności siebie.

Podobnie jak podczas poprzednich edycji uczestniczki oceniły jako szczególnie przydatne ćwiczenia technik relaksacyjnych i antystresowych, których wykonaliśmy całą serię. Dwa dni, które wspólnie spędziliśmy na sali szkoleniowej sprawiły, że uczestnicy opuścili szkolenie nie tylko zrelaksowani, ale także z kompletem narzędzi do samodzielnego stosowania i planem działania po szkoleniu.

Jak uczestnicy ocenili szkolenie:

1. Czy treść zajęć była ciekawa? 5,80
2. Czy metoda prowadzenia zajęć była ciekawa? 5,70
3. Ocena szkolenia na tle innych szkoleń, w których brał(a) Pan(i) udział? 5,80
4. Jak ocenia Pani/Pan przydatność tego szkolenia w swoim działaniu zawodowym w przyszłości? 5,60

 


Średnia ocena szkolenia: 5, 65 w skali od 1 do 6 – dziękujemy!

Uczestnicy oceniając szkolenie napisali w ankietach między innymi: 

„Bardzo ciekawe. Wiele nowych wiadomości. Warto było brać udział. Ciekawy temat, który Pani przedstawiła jako wzmiankę „Gospodarowanie czasem”. Chciałabym brać w tym udział”.

„Szkolenie przeprowadzone ciekawie, konkretnie i dynamicznie. Treść przydatna w życiu”.

„Trenerka bardzo dobrze przedstawiła problem. Na podstawie przykładów potrafiła go rozwinąć. Umiała odpowiedzieć na każde pytanie (problem) jakie padało ze strony kursantów”.

„Jedno z lepszych szkoleń w jakim miałam okazję uczestniczyć. Duża dawka wiedzy podana w formie licznych ćwiczeń”.

„Szkolenie bardzo interesujące, ciekawe, przydatne. Uważam, że naprawdę przyda mi się i w pracy i w życiu”.

IMG_20171012_151805671

Tematyka szkolenia obejmowała między innymi: 

  • Radzenie sobie ze stresem i emocjami w sytuacjach zawodowych.
  • Praktyczne wskazówki jak chronić siebie samego przed stresem zawodowym.
  • Rodzaje stresu i jak je rozpoznawać.
  • Serię technik antystresowych do stosowania w pracy i poza nią.
  • Asertywna komunikacja w sytuacjach zawodowych.
  • Budowanie pewności siebie i postawy osoby silnej psychicznie.

Jeżeli planują Państwo realizację szkolenia zamkniętego z tej tematyki, zapraszam do przesłania zapytania na adres biuro@ikpszkolenia.pl

Jestem do Państwa dyspozycji,  z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:

Michał mała głowka

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 445765

 

Leave A Response