Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Warsztaty dla pracowników Urzędu.

IKP Szkolenia Radzenie sobie z trudnym klientem (12)

W październiku 2017 realizowaliśmy w województwie śląskim dwa szkoleń z zakresu „Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego”. Warsztaty dla zespołu klienta z administracji publicznej prowadziła nasz ekspertka i trenerka Izabela Krejca-Pawski.

Celem szkolenia z Profesjonalnej obsługi klientów było wsparcie pracowników w łatwiejszym radzeniu sobie z wyzwaniami pracy z klientami w trudnych lub nerwowych sytuacjach, a następnie budowanie pozytywnego wizerunku w oczach klientów.

Podczas intensywnych i pełnych dyskusji warsztatów uczestnicy nauczyli się przekazywania niepomyślnych wiadomości w sposób pozwalający zachować dobre relacje oraz tworzenia asertywnych komunikatów dopasowanych do pracy w Urzędzie.

Forma szkolenia bardzo spodobała się uczestnikom, którzy bardzo aktywnie wykonywali wszystkie ćwiczenia.

Średnia ocena szkolenia: 5,58 ( w skali od 1 do 6) – dziękujemy!

Program szkolenia obejmował między innymi:

  • Psychologię obsługi klientów w konfliktowych sytuacjach.
  • Budowanie dobrego wrażenia dzięki wysokim standardom biznesowej obsługi klientów.
  • Techniki przekazywania klientom złych wiadomości.
  • Dopasowywanie komunikacji do różnych typów klientów.
  • Budowanie porozumienia i relacji z klientami,  dzięki właściwej komunikacji. 
  • Radzenie sobie ze stresem i emocjami w sytuacjach zawodowych.
  • Uprzejma stanowczość, czyli asertywna komunikacja.

Jeżeli planują Państwo realizację szkolenia zamkniętego z Profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego w Urzędzie, zapraszam do przesłania zapytania.

JeMichał mała głowkastem do Państwa dyspozycji,  z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44576

Leave A Response