Opinie po szkoleniu 17.02 Obsługa klienta roszczeniowego

PaperArtist_2016-03-17_12-04-43

W lutym zrealizowaliśmy kolejną edycję naszych najpopularniejszych warsztatów dla pracowników urzędów, czyli Obsługę klienta roszczeniowego. Prowadziła je nasza sprawdzona trenerka, Izabela Krejca-Pawski, którą zawsze nasi uczestnicy oceniają bardzo wysoko.

Warsztaty są szczególnie polecane tym pracownikom, którzy bezpośrednio obsługują 20160314_090706klientów.

Tym razem dodatkową wartością oprócz samego szkolenia, były także piękne widoki na Warszawę, ponieważ szkolenie realizowaliśmy w naszej nowej sali szkoleniowej.

Tym z Państwa, którzy chcieliby wysłać pracowników na warsztaty, zapraszamy na nasze kolejne terminy szkolenia: 20 kwietnia oraz 15 czerwca.

Poniżej prezentujemy ocenę warsztatów w ankietach:

Średnia ocena szkolenia: 5,47

  1. W jakim stopniu szkolenie spełniło Pani/Pana oczekiwania? 5,27
  2. Czy treść zajęć była ciekawa? 5,55
  3. Czy metoda prowadzenia zajęć była ciekawa? 5,55
  4. Jak Pani/Pan ocenia pracę trenera: umiejętność prowadzenia zajęć? 5,55
  5. Jak Pani/Pan ocenia wiedzę fachową trenera? 5,64
  6. Ocena szkolenia na tle innych szkoleń w których brał/a Pan/Pani udział? 5,36
  7. Jak ocenia Pani/Pan przydatność tego szkolenia w swoim działaniu zawodowym
    w przyszłości? 5,36

 Dziękujemy i zapraszamy na szkolenie!

Michał mała głowka

 

Jestem do Państwa dyspozycji,  z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:

Michał Pawski
Dział organizacji szkoleń

Zgłoszenia na szkolenie prosimy przesłać w formie skanu na adres biuro@ikpszkolenia.pl

  • 606 445 765

  • biuro@ikpszkolenia.pl

Comments are closed.