„Uświadomiłam sobie rzeczy, o których nie wiedziałam wcześniej.” Opinie uczestników 22.09 Stres w urzędzie i jak sobie z nim radzić

IKP Szkolenia Radzenie sobie z trudnym klientem (6)

Za nami pierwsza edycja długo wyczekiwanego warsztatu dla pracowników urzędów i administracji publicznej, które 22 września realizowaliśmy w Warszawie, czyli  „Radzenie sobie z emocjami i techniki budowania odporności na stres. Warsztaty dedykowane pracownikom urzędów i instytucji publicznych”.

Brali w nich udział pracownicy mający bezpośredni lub telefoniczny kontakt z klientami, oraz tacy, którzy ze względu na specyfikę pracy są narażeni na silny stres.

Warsztaty pomagają rozwiązać najczęstsze problemy, a w czasie ich trwania uczestnicy dowiedzieli się,

  • jak w praktyce radzić sobie z emocjami
  • kim są osoby, które świetnie radzą sobie ze stresem i czego możemy się od nich nauczyć
  • jak zostawiać „pracę w pracy”
  • jakimi metodami można szybko odzyskać spokój po nerwowej sytuacji

 

Średnia ocena szkolenia: 5,60 ( w skali 1 -6) – dziękujemy!

Opinie uczestników warsztatów:

Jestem bardzo zadowolona, uświadomiłam sobie rzeczy, o których nie wiedziałam wcześniej.

Bardzo interesujące, przydatne w dalszym funkcjonowaniu.

Bardzo praktyczne zastosowanie teorii relaksacji i odstresowania.

Ciekawe!

Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję już 27 października! >>

 

Jestem do Państwa dyspozycji,  z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:

Michał mała głowka

Michał Pawski
Koordynator projektów szkoleniowych

kom. 606 44 57 65

Zgłoszenia na szkolenie prosimy przesłać w formie skanu na adres biuro@ikpszkolenia.pl

Comments are closed.