Trwają zapisy: kolejna edycja!

Stres w obsłudze klienta i radzenie sobie z emocjami - warsztaty technik odzyskiwania spokoju dla pracowników urzędów

Miejsce: 5 minut na piechotę od Warszawy Centralnej Al. Jerozolimskie 81, budynek Central Tower ("Comarch")

Listopada

23

  • Zostało 9 wolnych miejsc!
  • 10.00-16.00 środa
  • Warszawa

Kalendarz szkoleń otwartych IKP:

2 edycja warsztatów- zapisy trwają.

Nowość:  „Radzenie sobie z emocjami i techniki budowania odporności na stres.” Warsztaty dedykowane pracownikom urzędów i instytucji publicznych.

Praktyczne warsztaty podczas których uczestnicy wykonają serię ćwiczeń dotyczących radzenia sobie z emocjami i stresem w sytuacjach związanych z pracą w urzędzie.  Uczestnicy nauczą się  jak odzyskać spokój po trudnej rozmowie z klientem, czy jak zapobiec przenoszeniu emocji i stresu z pracy „do domu”. Poznają także szybkie ćwiczenia antystresowe, które można wykonać w miejscu pracy,  na przykład przy biurku.

Warsztaty polecane szczególnie osobom, które uczestniczyły już w szkoleniu „Obsługa klienta roszczeniowego”

Zobacz opinie po wrześniowym warsztacie >>

Cena: 500 zł + 23% VAT        

11 edycja naszego najpopularniejszego szkolenia!

Zapisy trwają 

Praktyczne warsztaty, podczas których analizujemy nagrania rozmów z trudnymi klientami i ćwiczymy umiejętność skutecznego reagowania w trudnych sytuacjach. Nauczysz się, jak odmawiać, aby nie wywoływać złości, jak radzić sobie z roszczeniami i skargami klientów i jak reagować w sytuacji zarzutów, które nie zależą od Ciebie
Zobacz opinie po ostanim warsztacie – Obsługa klienta roszczeniowego >>

Cena: 500 zł + 23% VAT          

Zgłoszenia na szkolenia:

Jestem do Państwa dyspozycji,  z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:

Michał Pawski
Koordynator projektów szkoleniowych

Zgłoszenia na szkolenie prosimy przesłać w formie skanu na adres biuro@ikpszkolenia.pl

Podczas szkoleń uczestnicy otrzymują także catering oraz przerwę launchową.
Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe oraz certyfikat uczestnictwa.

  • 606 445 765

  • biuro@ikpszkolenia.pl


Miejsce szkolenia:

Sala szkoleniowa w budynku Central Tower ("Comarch"), 5 minut na piechotę od Dworca Głównego, dodatkowym atutem jest widok na piękną panoramę Warszawy, sala na 25 piętrze, Aleje Jerozolimskie 81

Godziny szkoleń: 10.00- 16.00
Podczas szkoleń uczestnicy otrzymują także catering oraz przerwę launchową.
Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe oraz certyfikat uczestnictwa.

Opinie uczestników :

„Polecam to szkolenie innym kolegom dla efektywniejszego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami”
„Dla innych pracowników służby cywilnej”

„Podobało mi się zaangażowanie trenerki”.

„Rzeczowe, interesujące”.

„Merytorycznie i kompetencyjnie bardzo dobrze. Wspaniała i niekrępująca atmosfera”.

Uczestnicy poprzednich edycji naszych szkoleń

„Pozwoli na prowadzenie rozmów z klientem , aby nie eskalować sytuacji, a jedynie wygaszać konflikt”

„Kontakt z roszczeniowym klientem jest jednym z najtrudniejszych zadań stojących przed pracownikiem służby cywilnej. Poznanie wielu technik komunikacyjnych i rozwiązanie problemów jest istotne w tym szkoleniu”.

„Sprawne przeprowadzenie, punktualne rozpoczęcie, kompetentna prowadząca, ciekawie i wnikliwie prowadząca szkolenie”.

Uczestnicy poprzednich edycji naszych szkoleń

Zapraszamy do zgłoszenia pracowników na szkolenia:

Zadzwoń i zapytaj o wolne miejsca!

Michał Pawski
Koordynator projektów szkoleniowych

Zgłoszenia na szkolenia:

  • 606 445 765

  • biuro@ikpszkolenia.pl