Szkolenie miesiąca: Obsługa roszczeniowych klientów

PaperArtist_2014-10-15_06-38-43

Jak odmawiać, aby nie wywoływać złości?PaperArtist_2014-10-15_06-38-43

Jak asertywnie reagować w trudnych sytuacjach zawodowych?

Dlaczego klienci  bywają  roszczeniowi?

Jak się zachować, gdy klient wpada w długi monolog?

 

W jaki sposób poradzić sobie z naprawdę rozzłoszczonym klientem, aby wciąż być profesjonalnym?
Na te, oraz inne ważna pytania wypracowaliśmy odpowiedzi podczas jednodniowych warsztatów Obsługa klienta roszczeniowego – jak zapewnić profesjonalną obsługę w trudnej sytuacji?  14 października w Warszawie.

Pracowaliśmy intensywnie, a uczestnikom bardzo spodobały się techniki komunikacji sprawdzające się w wyzwaniach, jakie niesie praca z klientami.

Dziękuję za wysokie oceny szkolenia i już szykujemy kolejną edycję w listopadzie!

Polecam gorąco to szkolenie wszystkim  pracownikom, którzy spotykają się z roszczeniową postawą obsługiwanych klientów!

Realizujemy także to szkolenie w formule szkolenia zamkniętego, dlatego jeśli planują Państwo ten temat szkolenia, z przyjemnością je zorganizujemy!

 

Jeżeli w Państwa planie szkoleń znajduje się tematyka  obsługi trudnych klientów , zapraszam na szkolenie!go.2.1 - Kopia

Z przyjemnością odpowiem na wszystkie Państwa pytania:

Izabela Krejca-Pawski

tel. 606 30 21 80
                              e-mail: kontakt@ikpszkolenia.pl

 

Leave A Response