Trwają zapisy: kolejna edycja!
Stres w obsłudze klienta i radzenie sobie z emocjami - warsztaty technik odzyskiwania spokoju dla pracowników urzędów
Miejsce: 5 minut na piechotę od Warszawy Centralnej Al. Jerozolimskie 81, budynek Central Tower ("Comarch")
Listopada
23
- Zostało 9 wolnych miejsc!
- 10.00-16.00 środa
- Warszawa
Kalendarz szkoleń otwartych IKP:
- 23 listopada ( środa) - Stres w urzędzie i obsłudze klienta
- Grudzień 2016 - Obsługa klienta roszczeniowego
2 edycja warsztatów- zapisy trwają.
Nowość: „Radzenie sobie z emocjami i techniki budowania odporności na stres.” Warsztaty dedykowane pracownikom urzędów i instytucji publicznych.
Praktyczne warsztaty podczas których uczestnicy wykonają serię ćwiczeń dotyczących radzenia sobie z emocjami i stresem w sytuacjach związanych z pracą w urzędzie. Uczestnicy nauczą się jak odzyskać spokój po trudnej rozmowie z klientem, czy jak zapobiec przenoszeniu emocji i stresu z pracy „do domu”. Poznają także szybkie ćwiczenia antystresowe, które można wykonać w miejscu pracy, na przykład przy biurku.
Warsztaty polecane szczególnie osobom, które uczestniczyły już w szkoleniu „Obsługa klienta roszczeniowego”
Zobacz opinie po wrześniowym warsztacie >>
Cena: 500 zł + 23% VAT
11 edycja naszego najpopularniejszego szkolenia!
Zapisy trwają
Praktyczne warsztaty, podczas których analizujemy nagrania rozmów z trudnymi klientami i ćwiczymy umiejętność skutecznego reagowania w trudnych sytuacjach. Nauczysz się, jak odmawiać, aby nie wywoływać złości, jak radzić sobie z roszczeniami i skargami klientów i jak reagować w sytuacji zarzutów, które nie zależą od Ciebie
Zobacz opinie po ostanim warsztacie – Obsługa klienta roszczeniowego >>
Cena: 500 zł + 23% VAT
Zgłoszenia na szkolenia:
Jestem do Państwa dyspozycji, z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:
Michał Pawski
Koordynator projektów szkoleniowych
Zgłoszenia na szkolenie prosimy przesłać w formie skanu na adres biuro@ikpszkolenia.pl
Podczas szkoleń uczestnicy otrzymują także catering oraz przerwę launchową.
Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe oraz certyfikat uczestnictwa.
606 445 765
biuro@ikpszkolenia.pl
Miejsce szkolenia:
Sala szkoleniowa w budynku Central Tower ("Comarch"), 5 minut na piechotę od Dworca Głównego, dodatkowym atutem jest widok na piękną panoramę Warszawy, sala na 25 piętrze, Aleje Jerozolimskie 81
Godziny szkoleń: 10.00- 16.00
Podczas szkoleń uczestnicy otrzymują także catering oraz przerwę launchową.
Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe oraz certyfikat uczestnictwa.
Opinie uczestników :
„Polecam to szkolenie innym kolegom dla efektywniejszego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami”
Uczestnicy poprzednich edycji naszych szkoleń
„Dla innych pracowników służby cywilnej”
„Podobało mi się zaangażowanie trenerki”.
„Rzeczowe, interesujące”.
„Merytorycznie i kompetencyjnie bardzo dobrze. Wspaniała i niekrępująca atmosfera”.
„Pozwoli na prowadzenie rozmów z klientem , aby nie eskalować sytuacji, a jedynie wygaszać konflikt”
Uczestnicy poprzednich edycji naszych szkoleń
„Kontakt z roszczeniowym klientem jest jednym z najtrudniejszych zadań stojących przed pracownikiem służby cywilnej. Poznanie wielu technik komunikacyjnych i rozwiązanie problemów jest istotne w tym szkoleniu”.
„Sprawne przeprowadzenie, punktualne rozpoczęcie, kompetentna prowadząca, ciekawie i wnikliwie prowadząca szkolenie”.
Zapraszamy do zgłoszenia pracowników na szkolenia:
Zadzwoń i zapytaj o wolne miejsca!
Michał Pawski
Koordynator projektów szkoleniowych
Zgłoszenia na szkolenia:
606 445 765
biuro@ikpszkolenia.pl