W październiku 2017 r. realizowaliśmy kolejną edycję inspirującego i praktycznego szkolenia zamkniętego z zakresu „Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu” prowadzone przez trenerkę Izabelę Krejca-Pawski.
Celem szkolenia było wsparcie zespołu w radzeniu sobie z zawodowym stresem, panowaniem nad emocjami i budowaniem odporności psychicznej.
Podczas dwóch dni warsztatów uczestniczki nauczyły się, w jaki sposób panować nad emocjami i radzić sobie z zawodowym stresem typowym dla obsługi klientów w trudnych sytuacjach. Wykonaliśmy serię ćwiczeń wzmacniających asertywną postawę oraz budowanie pewności siebie.
Podobnie jak podczas poprzednich edycji uczestniczki oceniły jako szczególnie przydatne ćwiczenia technik relaksacyjnych i antystresowych, których wykonaliśmy całą serię. Dwa dni, które wspólnie spędziliśmy na sali szkoleniowej sprawiły, że uczestnicy opuścili szkolenie nie tylko zrelaksowani, ale także z kompletem narzędzi do samodzielnego stosowania i planem działania po szkoleniu.
Jak uczestnicy ocenili szkolenie:
1. Czy treść zajęć była ciekawa? | 5,80 |
2. Czy metoda prowadzenia zajęć była ciekawa? | 5,70 |
3. Ocena szkolenia na tle innych szkoleń, w których brał(a) Pan(i) udział? | 5,80 |
4. Jak ocenia Pani/Pan przydatność tego szkolenia w swoim działaniu zawodowym w przyszłości? | 5,60 |
Średnia ocena szkolenia: 5, 65 w skali od 1 do 6 – dziękujemy!
Uczestnicy oceniając szkolenie napisali w ankietach między innymi:
„Bardzo ciekawe. Wiele nowych wiadomości. Warto było brać udział. Ciekawy temat, który Pani przedstawiła jako wzmiankę „Gospodarowanie czasem”. Chciałabym brać w tym udział”.
„Szkolenie przeprowadzone ciekawie, konkretnie i dynamicznie. Treść przydatna w życiu”.
„Trenerka bardzo dobrze przedstawiła problem. Na podstawie przykładów potrafiła go rozwinąć. Umiała odpowiedzieć na każde pytanie (problem) jakie padało ze strony kursantów”.
„Jedno z lepszych szkoleń w jakim miałam okazję uczestniczyć. Duża dawka wiedzy podana w formie licznych ćwiczeń”.
„Szkolenie bardzo interesujące, ciekawe, przydatne. Uważam, że naprawdę przyda mi się i w pracy i w życiu”.
Tematyka szkolenia obejmowała między innymi:
- Radzenie sobie ze stresem i emocjami w sytuacjach zawodowych.
- Praktyczne wskazówki jak chronić siebie samego przed stresem zawodowym.
- Rodzaje stresu i jak je rozpoznawać.
- Serię technik antystresowych do stosowania w pracy i poza nią.
- Asertywna komunikacja w sytuacjach zawodowych.
- Budowanie pewności siebie i postawy osoby silnej psychicznie.
Jeżeli planują Państwo realizację szkolenia zamkniętego z tej tematyki, zapraszam do przesłania zapytania na adres biuro@ikpszkolenia.pl
Jestem do Państwa dyspozycji, z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 445765
Leave A Response
You must be logged in to post a comment.