W październiku 2017 realizowaliśmy w województwie śląskim dwa szkoleń z zakresu „Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego”. Warsztaty dla zespołu klienta z administracji publicznej prowadziła nasz ekspertka i trenerka Izabela Krejca-Pawski.
Celem szkolenia z Profesjonalnej obsługi klientów było wsparcie pracowników w łatwiejszym radzeniu sobie z wyzwaniami pracy z klientami w trudnych lub nerwowych sytuacjach, a następnie budowanie pozytywnego wizerunku w oczach klientów.
Podczas intensywnych i pełnych dyskusji warsztatów uczestnicy nauczyli się przekazywania niepomyślnych wiadomości w sposób pozwalający zachować dobre relacje oraz tworzenia asertywnych komunikatów dopasowanych do pracy w Urzędzie.
Forma szkolenia bardzo spodobała się uczestnikom, którzy bardzo aktywnie wykonywali wszystkie ćwiczenia.
Średnia ocena szkolenia: 5,58 ( w skali od 1 do 6) – dziękujemy!
Program szkolenia obejmował między innymi:
- Psychologię obsługi klientów w konfliktowych sytuacjach.
- Budowanie dobrego wrażenia dzięki wysokim standardom biznesowej obsługi klientów.
- Techniki przekazywania klientom złych wiadomości.
- Dopasowywanie komunikacji do różnych typów klientów.
- Budowanie porozumienia i relacji z klientami, dzięki właściwej komunikacji.
- Radzenie sobie ze stresem i emocjami w sytuacjach zawodowych.
- Uprzejma stanowczość, czyli asertywna komunikacja.
Jeżeli planują Państwo realizację szkolenia zamkniętego z Profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego w Urzędzie, zapraszam do przesłania zapytania.
Jestem do Państwa dyspozycji, z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44576
Leave A Response
You must be logged in to post a comment.