Typologia klientów jako narzędzie wspierające obsługę w Urzędzie – „Dużo ciekawych i przydatnych informacji pomagających w pracy z klientem”.

PaperArtist_2015-03-23_20-49-52

Za nami kolejne bardzo udane szkolenie z wspierające pracowników odpowiedzialnych za bezpośrednią i telefoniczną obsługę klienta w jeszcze lepszym reprezentowaniu Urzędu Wojewódzkiego.

Warsztaty przygotowane specjalnie na potrzeby uczestników w formie aktywnego, angażującego warsztatu, zostały doskonale przyjęte i bardzo dobrze ocenione. Przed dwa dni panowała aktywna atmosfera, czego najlepszym dowodem są nasze zdjęcia!

Uczestnicy powiedzieli o warsztatach prowadzonych przez trenerkę Izabelę Krejca-Pawski:

Będę mogła wykorzystać poznane techniki do lepszej komunikacji i obsługi klienta, a także do rozpoznawania typów klientów i odpowiedniego do nich podejścia”.

Dużo ciekawych i przydatnych informacji pomagających w pracy z klientem”.

Świetne szkolenie idealnie dopasowane do moich potrzeb”.

Wiedza z tego zakresu jest niezbędna także w życiu codziennym”.

Przydatne w kontaktach z klientami. Pomaga zrozumieć zachowania klienta”.

Szkolenie spełniło moje oczekiwanie”.

Głównym celem warsztatów było rozwijanie umiejętności interpersonalnych pracowników poprzez praktyczne zastosowanie typologii klientów jako narzędzia pracy. Dodatkowo także uczestnicy ćwiczyli, jak radzić sobie z emocjami i stresem związanym z trudnymi sytuacjami z klientami, jak skutecznie odmawiać, wciąż pozostając uprzejmym i profesjonalnym oraz co to w praktyce znaczy „być empatycznym”.

Efekty pracy prezentują zdjęcia poniżej:

20150323_150704 20150323_150711

Serdecznie dziękujemy i zapraszamy na nasze kolejne szkolenia!

 

Jeżeli planują Państwo szkolenie z zakresu obsługi klientów w urzędzie, zapraszam do przesłania zapytania ofertowego:

160x160

 

Izabela Krejca-Pawski 

Kierownik projektów szkoleniowych, trener

tel. 606 30 21 80

e-mail: kontakt@ikpszkolenia.pl

Comments are closed.