W lutym zrealizowaliśmy kolejną edycję naszych najpopularniejszych warsztatów dla pracowników urzędów, czyli Obsługę klienta roszczeniowego. Prowadziła je nasza sprawdzona trenerka, Izabela Krejca-Pawski, którą zawsze nasi uczestnicy oceniają bardzo wysoko.
Warsztaty są szczególnie polecane tym pracownikom, którzy bezpośrednio obsługują klientów.
Tym razem dodatkową wartością oprócz samego szkolenia, były także piękne widoki na Warszawę, ponieważ szkolenie realizowaliśmy w naszej nowej sali szkoleniowej.
Tym z Państwa, którzy chcieliby wysłać pracowników na warsztaty, zapraszamy na nasze kolejne terminy szkolenia: 20 kwietnia oraz 15 czerwca.
Poniżej prezentujemy ocenę warsztatów w ankietach:
Średnia ocena szkolenia: 5,47
- W jakim stopniu szkolenie spełniło Pani/Pana oczekiwania? 5,27
- Czy treść zajęć była ciekawa? 5,55
- Czy metoda prowadzenia zajęć była ciekawa? 5,55
- Jak Pani/Pan ocenia pracę trenera: umiejętność prowadzenia zajęć? 5,55
- Jak Pani/Pan ocenia wiedzę fachową trenera? 5,64
- Ocena szkolenia na tle innych szkoleń w których brał/a Pan/Pani udział? 5,36
- Jak ocenia Pani/Pan przydatność tego szkolenia w swoim działaniu zawodowym
w przyszłości? 5,36
Dziękujemy i zapraszamy na szkolenie!
Jestem do Państwa dyspozycji, z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:
Michał Pawski
Dział organizacji szkoleń
Zgłoszenia na szkolenie prosimy przesłać w formie skanu na adres biuro@ikpszkolenia.pl
606 445 765
biuro@ikpszkolenia.pl