Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta: „Dużo przydatnej treści połączonej z przykładami”

PaperArtist_2015-04-28_07-29-01

Kwiecień w IKP zakończyliśmy energetycznymi warsztatami z obsługi klienta roszczeniowego, naszego flagowego warsztatu, który nieustannie cieszy się dużą popularnością zbierając doskonałe oceny uczestników.

To, jak ważny jest to temat, pokazują gorące dyskusje podczas szkolenia oraz zaangażowanie uczestników. Oto, co napisali nam w ankietach oceniających szkolenie:

Średnia ocena szkolenia: 5,70

Co po szkoleniu powiedzieli uczestnicy:PaperArtist_2015-04-27_18-30-11

„Duża wiedza fachowa trenera”.

„Duża wiedza, ciekawe ćwiczenia i jasny sposób przekazywania informacji”.

„Dużo przydatnej treści połączonej z przykładami, możliwość zadawania pytań i dzielenie się z spostrzeżeniami”.

„Szkolenie w pełni mnie usatysfakcjonowało, pokazało mi metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami”.

„Szkolenie dopasowane do potrzeb, poparte wiedzą i doświadczeniem”.

„Prowadząca w bardzo przejrzysty sposób przedstawiła techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami”.

„Omawiane były konkretne sytuacje z mojej pracy i zaproponowane sposoby poradzenia sobie z nimi”.

„Zagadnienia poruszane z dziedziny problematyki z którą się spotykam na co dzień w pracy”.

 

Co było największym atutem szkolenia?

„Metoda prowadzenia”.

„Przykłady i osoba prowadzącej”.

„Profesjonalizm trenera”.

„Rozwiązywanie trudnych sytuacji które mamy na co dzień”.

 

Warsztaty prowadziła trenerka Izabela Krejca-Pawski

W czerwcu szykujemy dla Państwa ostatnią, przedwakacyjną edycję szkolenia. Serdecznie zapraszamy już 25 czerwca do Warszawy!

 

Jeżeli w Państwa planie szkoleń znajduje się tematyka  obsługi trudnych klientów, zapraszam na szkolenie!go.2.1 - Kopia

Z przyjemnością odpowiem na wszystkie Państwa pytania:

Izabela Krejca-Pawski

tel. 606 30 21 80
                                  e-mail: kontakt@ikpszkolenia.pl

 

 

Comments are closed.