Obsługa klienta roszczeniowego- uczestnicy powiedzieli po szkoleniu…

PaperArtist_2015-02-25_15-17-17

Obsługa klienta  roszczeniowego . Warsztaty i studium przypadków. Nasze flagowe szkolenie ocenione przez uczestników! Szczegóły poniżej:

Obsługa klienta roszczeniowego to jeden z naszych najważniejszych tematów szkoleń,  ponieważ bardzo potrzebny wielu pracownikom obsługujących setki klientów tygodniowo.

Po pierwsze dlatego, że przy bardzo dużej intensywności kontaktów ilość trudnych sytuacji po prostu się kumuluje.

Po drugie dlatego, że radzenie sobie ze złością, pretensjami i problemami klientów wymaga posiadania konkretnych umiejętności, które na szkoleniu nazywamy  „językiem obsługi klienta”.

Ponieważ komunikację lepiej ćwiczyć, niż o niej słuchać, realizujemy to szkolenie zawsze w małych, warsztatowych grupach. Tak było i tym razem!

Serdecznie dziękuję uczestnikom za aktywny udział i dzielenie się swoimi trudnymi sytuacjami z klientami.

A oto co po szkoleniu powiedzieli uczestnicy: 
PaperArtist_2015-02-25_15-16-10
„Bardzo ciekawe, edukujące!”

„Dużo praktycznych wskazówek, technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami”

Co było największym atutem szkolenia? 

„Trener, jego profesjonalizm i zadbanie o grupę”

„Energia, pozytywna atmosfera, praktyczne ćwiczenia”

„Pozwoli na prowadzenie rozmów z klientem , aby nie eskalować sytuacji, a jedynie wygaszać konflikt”

„Kontakt z roszczeniowym klientem jest jednym z najtrudniejszych zadań stojących przed pracownikiem służby cywilnej. Poznanie wielu technik komunikacyjnych i rozwiązanie problemów jest istotne w tym szkoleniu”.

„Sprawne przeprowadzenie, punktualne rozpoczęcie, kompetentna prowadząca, ciekawie i wnikliwie prowadząca szkolenie”.

 

Uczestnicy  polecają to szkolenie:

„Osobom mającym kontakt z trudnymi klientami.”

„Polecam to szkolenie innym kolegom dla efektywniejszego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami”

„Dla innych pracowników służby cywilnej”

 

Dziękujemy uczestnikom i równocześnie serdecznie zapraszamy na kolejną edycję już w kwietniu!

IKP

Obsługa klienta  roszczeniowego . Warsztaty i studium przypadków. Nasze flagowe szkolenie!

Praktyczne warsztaty, podczas których analizujemy nagrania rozmów z trudnymi klientami i ćwiczymy umiejętność skutecznego reagowania w trudnych sytuacjach. Nauczysz się, jak odmawiać, aby nie wywoływać złości, jak radzić sobie z roszczeniami i skargami klientów i jak reagować w sytuacji zarzutów, które nie zależą od Ciebie.

Warszawa,  10 kwietnia     Cena: 500 zł      Pobierz formularz zgłoszenia i pełny program szkolenia

Leave A Response