Negocjacje dla początkujących. „Bardzo dobre” – Opinie uczestników szkolenia.

PaperArtist_2016-01-18_17-09-28

W grudniu 2015r. realizowaliśmy intensywne szkolenie z zakresu Negocjacje dla początkujących, dla 30 pracowników Urzędu Miasta.  Pracownicy prowadzili rozmowy z klientami zewnętrznymi, negocjując umowy na PaperArtist_2016-01-18_17-09-28przykład dotyczące stanowiska targowego, czy też umów dotyczących nieruchomości, i chociaż posiadali praktyczne doświadczenie, potrzebowali merytorycznego wsparcia trenera.

Celem szkolenia było nabycie przez uczestników wiedzy na temat procesu negocjacji i  świadome podejmowanie decyzji negocjacyjnych przez osoby biorące udział w rozmowach. Uczestnicy zdobyli ą wiedzę na temat podstawowych strategii negocjacji, oraz technik manipulacji i nacisku. Uczestnicy nauczyli się również, jak  zaplanować i efektywnie przygotować się do rozmów negocjacyjnych.

Cele szczegółowe szkolenia:
– Zapoznanie uczestników z podstawową wiedzą z zakresu negocjacji.

– Przećwiczenie umiejętności prowadzenia negocjacji i obrony przed ”brudnymi chwytami”.
– Przećwiczenie technik chroniących uczestników przed zbyt szybkim podejmowaniem decyzji.
– Przećwiczenie sposobu na skuteczne osiąganie założonych celów negocjacji.
– Wypracowanie technik obrony przed stresem i emocjami w czasie prowadzenia rozmów

 

Przykładowe opinie o szkoleniu:PaperArtist_2016-01-18_17-08-59

„Szkolenie ciekawe, interesujące porównania”.

„Ciekawe i interesujące”.

„Raczej pomocne”.

„Generalnie szkolenie ciekawe”.

„Bardzo dobre”.

„Przydatne w pracy z petentami”.

 

 

Jeżeli w Państwa planie szkoleń znajduje się tematyka  dotycząca negocjacji i prowadzenia rozmów z zewnętrznymi klientami Państwa Urzędu, zapraszam do przesłania zapytania!

Z przyjemnością odpowiem na wszystkie Państwa pytania:
GłówkaIzabela Krejca-Pawski
tel. 606 30 21 80
e-mail: kontakt@ikpszkolenia.pl

 

 

Comments are closed.