W październiku 2016 r. mieliśmy przyjemność realizować dwa dni szkolenia zamkniętego dla jednego z urzędów wojewódzkich, podczas których pracowaliśmy warsztatowo nad wyzwaniami obsługi klientów: „Obsługa klienta w urzędzie”.
Szkolenie spotkało się z doskonałym przyjęciem uczestników, którzy docenili jego praktyczną formę oraz sposób prowadzenia. Szczególnie nas to cieszy, ponieważ większość uczestników przechodziła już szkolenia z obsługi klientów i posiadała wieloletnie doświadczenie w pracy .
Warsztaty prowadziła trenerka Izabela Krejca-Pawski.
Średnia ocena szkolenia: 5,70 w skali (1 – 6)
Opinie po szkoleniu:
„Najlepsze szkolenie w jakim brałam udział. Super przekaz informacji. Bardzo dziękuję”.
„Zajęcia prowadzone w ciekawej formie. Omówione zostały istotne elementy pracy
z trudnym klientem i przedstawiono klika technik, które faktycznie mogą przydać się
w obsłudze klienta. Miła, swobodna atmosfera”.„Ciekawe szkolenie w formie warsztatowej, pomaga wypracować sposoby radzenia sobie z „trudnym klientem” poprzez stosowanie różnych technik komunikacyjnych, wyeliminować słabe strony komunikacji i przekazywania klientom określonych
komunikatów”.„Ciekawe, dynamiczne, konkretne”.
„Szkolenie bardzo interesujące, ciekawa forma warsztatowa, a nie „sucha” wiedza”.
„Interesujące, konkretne, rzeczowe. Opinia bardzo pozytywna”.
„Szkolenie bardzo merytoryczne i prowadzone w sposób ciekawy. Nauka poprzez praktykę”.
„Takiej trenerki nie miałam na żadnym szkoleniu”.
„Szkolenie profesjonalne, bardzo czytelne, scenki i przykłady ciekawe, pani trener otwarta i kontaktowa”.
„Bardzo zadowalające. Na wejściu – bardzo sceptyczna, na wyjściu – bardzo zadowolona”.
Tematyka szkolenia obejmowała między innymi:
- Psychologia obsługi klientów w urzędzie
- Techniki zapobiegania reakcjom stresowym: skuteczna strategia reagowania w 4 krokach.
- Telefoniczne rozmowy i zasady ich skutecznego prowadzenia w urzędzie.
- Budowanie porozumienia i relacji z klientami, dzięki właściwej komunikacji.
- Strategie asertywnego radzenia sobie z konkretnymi trudnymi zachowaniami klientów.
Jeżeli planują Państwo realizację szkolenia zamkniętego z tej tematyki, zapraszam do przesłania zapytania.
Jestem do Państwa dyspozycji, z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:
Michał Pawski
Dział organizacji szkoleń
biuro@ikpszkolenia.pl