Jak odmawiać, aby nie wywoływać złości klientów? Nasi uczestnicy powiedzieli…

PaperArtist_2014-10-22_15-31-36

PaperArtist_2014-10-22_15-31-36

 

Naszą misją jest szkolenie w inspirujący, konkretny i praktyczny sposób, dlatego podczas intensywnych jednodniowych warsztatów  w Katowicach uczestnicy zmierzyli się z trudnymi sytuacjami z własnego „podwórka”, czyli sali obsługi klienta.

Jednym z wyzwań, z jakimi zmierzyliśmy się podczas warsztatów, jest problem odmawiania klientom.

 

 

  • W jaki sposób odmawiać, aby nie prowokować dodatkowych złych emocji klienta?
  • Jakie błędy popełniają pracownicy, odmawiając klientom?
  • Jaka forma odmawiania jest najskuteczniejsza w obsłudze klientów?

Podczas warsztatów wypracowaliśmy rozwiązania często powracających, trudnych sytuacji.
Analiza przypadków z codziennej pracy to dla uczestników najbardziej praktyczna forma pracy: nie tylko uczymy się technik komunikacji, ale także od razu przenosimy je na codzienną praktykę, co daje wspaniałe efekty szkoleniowe!

Dziękuję wszystkim za aktywną, pełną wymiany doświadczeń i pomysłów pracę!

Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników, więc tym bardziej cieszą opinie, jaki otrzymałam na koniec szkolenia: 

„Profesjonalne. Trener zadziwił mnie szacunkiem dla grupy (przed szkoleniem starał się poznać realia tej konkretnej grupy) co nie jest często spotykane.”

„Przeprowadzone w sposób profesjonalny i ciekawy”.

„Pomocne, fachowe i ciekawe”.

„Super profesjonalne i ciekawe”.

„Szkolenie zostało przeprowadzone bardzo profesjonalnie”.

 

Polecam gorąco to szkolenie wszystkim  pracownikom, którzy spotykają się z roszczeniową postawą obsługiwanych klientów!

Realizujemy to szkolenie w formule szkolenia zamkniętego, dlatego jeśli planują Państwo ten temat szkolenia, z przyjemnością je zorganizujemy!

 

Już 17 listopada w Warszawie kolejna edycja szkolenia! Sprawdź szczegóły! >>

 

Jeżeli w Państwa planie szkoleń znajduje się tematyka  obsługi trudnych klientów , zapraszam na szkolenie!go.2.1 - Kopia

Z przyjemnością odpowiem na wszystkie Państwa pytania:

Izabela Krejca-Pawski

tel. 606 30 21 80
                              e-mail: kontakt@ikpszkolenia.pl

 

 

Comments are closed.