Indywidualne warsztaty z telefonicznej obsługi klienta to doskonały pomysł, ponieważ pozwala on na 100% skupienie się na potrzebach uczestnika.
Analizujemy tylko i wyłącznie problemy i wyzwania związane ze specyfiką pracy firmy i na stanowisku pracy.
Ta forma pracy sprawdza się szczególnie podczas warsztatów sprzedażowych, ponieważ możemy nie tylko ustalić obszary do rozwoju, ale także naprawdę porządnie trenować rozmowy.
Dokładnie tak pracowaliśmy podczas ostatnich warsztatów, które obejmowały:
1. Analizę skuteczności obecnie prowadzonych rozmów
2. Przepracowanie najsłabszych elementów
3. Trening z nagrywaniem rozmów z zastosowaniem zmian
4. Trening podczas rozmów z klientami
Uczestniczka treningu napisała:
Wcześniej dzwonienie do klientów powodowało u mnie stres i nie bardzo wiedziałam, co mówić, dzięki szkoleniu nauczyłam się, aby moja rozmowa skierowana była na klienta, szkolenie spełniło wszystkie moje oczekiwania, na pewno poprawię jakość mojej pracy!
Zapraszamy na kolejne nasze szkolenia!
Izabela Krejca-Pawski
tel. 606 30 21 80
e-mail: kontakt@ikpszkolenia.pl