Co mówią uczestnicy po naszym szkoleniu „Klient roszczeniowy”?

PaperArtist_2015-02-25_15-16-10

Naszą misją jest inspirowanie uczestników do zmian poprzez dostarczanie praktycznych rozwiązań w oparciu o konkretne przykłady z praktyki trenera.

Nasze podejście owocuje wysokimi ocenami i opiniami, które potwierdzają wysoką jakość szkoleń!

Nasze flagowe szkolenie, „Obsługa klienta roszczeniowego”, cieszy się rosnącą popularnością.

W zeszłym tygodniu realizowaliśmy dwa szkolenia z tej tematyki,  a uczestnicy o szkoleniu powiedzieli między innymi: 

  • Wszystko super, nie było spania :)), był poligon!”|
  • Szkolenie bardzo ciekawe, miła atmosfera. Bardzo przydatne wskazówki, które na pewno wykorzystam w swojej pracy”.
  • Fachowe, konkretne i praktyczne. Ponadto bardzo miła i przyjazna atmosfera. Podnoszące poziom kwalifikacji zawodowych, jednym słowem przydatne”

Przed nami kolejne szkolenie, już w ten poniedziałek, podczas którego ponownie zmierzymy się z wyzwaniami, takimi jak: 

– Jak odmawiać bez wywoływania złości?

– Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientami?

– Jak radzić sobie ze stresem i napięciem podczas trudnych sytuacji?

– Jak ocenić, w jaki sposób reagować w konkretnych trudnych sytuacjach??

Bądźcie z nami!

Zapraszam także na kolejny termin szkolenia otwartego w Warszawie

 

Jeżeli w Państwa planie szkoleń znajduje się tematyka  obsługi trudnych klientów , zapraszam na szkolenie!go.2.1 - Kopia

Z przyjemnością odpowiem na wszystkie Państwa pytania:

Izabela Krejca-Pawski

tel. 606 30 21 80
                                  e-mail: kontakt@ikpszkolenia.pl

Comments are closed.