Naszą misją jest inspirowanie uczestników do zmian poprzez dostarczanie praktycznych rozwiązań w oparciu o konkretne przykłady z praktyki trenera.
Nasze podejście owocuje wysokimi ocenami i opiniami, które potwierdzają wysoką jakość szkoleń!
Nasze flagowe szkolenie, „Obsługa klienta roszczeniowego”, cieszy się rosnącą popularnością.
W zeszłym tygodniu realizowaliśmy dwa szkolenia z tej tematyki, a uczestnicy o szkoleniu powiedzieli między innymi:
- „Wszystko super, nie było spania :)), był poligon!”|
- „Szkolenie bardzo ciekawe, miła atmosfera. Bardzo przydatne wskazówki, które na pewno wykorzystam w swojej pracy”.
- „Fachowe, konkretne i praktyczne. Ponadto bardzo miła i przyjazna atmosfera. Podnoszące poziom kwalifikacji zawodowych, jednym słowem przydatne”.
Przed nami kolejne szkolenie, już w ten poniedziałek, podczas którego ponownie zmierzymy się z wyzwaniami, takimi jak:
– Jak odmawiać bez wywoływania złości?
– Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientami?
– Jak radzić sobie ze stresem i napięciem podczas trudnych sytuacji?
– Jak ocenić, w jaki sposób reagować w konkretnych trudnych sytuacjach??
Bądźcie z nami!
Zapraszam także na kolejny termin szkolenia otwartego w Warszawie
Jeżeli w Państwa planie szkoleń znajduje się tematyka obsługi trudnych klientów , zapraszam na szkolenie!
Z przyjemnością odpowiem na wszystkie Państwa pytania:
Izabela Krejca-Pawski
tel. 606 30 21 80
e-mail: kontakt@ikpszkolenia.pl