W dniach 23-24.03.2017 realizowaliśmy w Krakowie szkolenie z zakresu „Radzenia sobie z trudnym klientem”. Warsztaty dla zespołu BOK klienta z branży ogrodniczej prowadziła trenerka Izabela Krejca-Pawski.
Celem szkolenia było wsparcie zespołu do profesjonalnej obsłudze klientów niezależnie od sytuacji.
Podczas dwóch dni warsztatów uczestnicy nauczyli się, w jaki sposób budować pozytywne wrażenie na kluczowych klientach, poprzez stosowanie pro klienckiej komunikacji. Trenowaliśmy także reagowanie w trudnych sytuacjach biznesowych, w tym szczególnie przekazywanie złych wiadomości odnośnie opóźnień w realizacji zamówień z przyczyn niezależnych.
Średnia ocena szkolenia: 5,71 ( w skali od 1 do 6)
Opinie uczestników:
„Bardzo miła atmosfera, pełny profesjonalizm”.
„Bardzo ciekawa forma szkolenia. Aktywny udział uczestników”.
„Szkolenie bardzo fajne. Prowadzone w ciekawy sposób. Pomimo pracy przez 2 dni nie jest ciężkie i męczące. Dziękujemy!”
„Bardzo pozytywna, dużo ćwiczeń, ciekawy sposób prowadzenia, dostosowane do potrzeb indywidualnych”.
„Pełny profesjonalizm”.
„Dużym plusem ćwiczenia, warsztaty oraz wykorzystane narzędzia”.
Tematyka szkolenia obejmowała między innymi:
- Psychologię obsługi klientów w konfliktowych sytuacjach
- Budowanie dobrego wrażenia dzięki wysokim standardom biznesowej obsługi klientów
- Techniki przekazywania klientom złych wiadomości
- Dopasowywanie komunikacji do różnych typów klientów
- Radzenie sobie ze stresem i emocjami w sytuacjach zawodowych.
Jeżeli planują Państwo realizację szkolenia zamkniętego z tej tematyki, zapraszam do przesłania zapytania.
Jestem do Państwa dyspozycji, z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 445765