„Kompetentna trenerka. Dużo praktyki, to dobrze”. Opinie po szkoleniu 14.03 Typy klienta w urzędzie – opinie uczestników

PaperArtist_2016-03-17_12-45-09

14 marca w Warszawie realizowaliśmy wyjątkowe, kreatywne warsztaty dedykowane pracownikom mającym w zakresie obowiązków bezpośrednią lub telefoniczną obsługę klientów w urzędzie.

Warsztaty „Typy klienta w urzędzie” spotkały się z bardzo pozytywną oceną i przyjęciem ze strony uczestników, którzy podczas warsztatów wypracowali odpowiedzi na najczęstsze i najtrudniejsze zarzuty klientów.

Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy na kolejną edycję szkolenia już 21 września w Warszawie.

 

Średnia ocena szkolenia: 5,48

Przykładowe opinie po szkoleniu:

„Ciekawa forma prowadzenia zajęć,PaperArtist_2016-03-17_12-45-03
dużo pracy warsztatowej”.

„Przygotowane, ukierunkowane, sprawnie przeprowadzone, spełnia oczekiwania.
Ciekawe w treści i formie”.

„Szkolenie zorganizowane bardzo dobrze. Zajęcia były prowadzone w sposób ciekawy”.

„Ciekawe, pomocne w kontakcie bezpośrednim z klientami”.

„Kompetentna trenerka. Dużo praktyki, to dobrze”.

 

Dziękujemy i zapraszamy na szkolenie!

 

Jestem do Państwa dyspozycji,  z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:

Michał mała głowka

 

Michał Pawski
Dział organizacji szkoleń
Zgłoszenia na szkolenie prosimy przesłać w formie skanu na adres biuro@ikpszkolenia.pl