W grudniu 2015r. realizowaliśmy intensywne szkolenie z zakresu Negocjacje dla początkujących, dla 30 pracowników Urzędu Miasta. Pracownicy prowadzili rozmowy z klientami zewnętrznymi, negocjując umowy na przykład dotyczące stanowiska targowego, czy też umów dotyczących nieruchomości, i chociaż posiadali praktyczne doświadczenie, potrzebowali merytorycznego wsparcia trenera.
Celem szkolenia było nabycie przez uczestników wiedzy na temat procesu negocjacji i świadome podejmowanie decyzji negocjacyjnych przez osoby biorące udział w rozmowach. Uczestnicy zdobyli ą wiedzę na temat podstawowych strategii negocjacji, oraz technik manipulacji i nacisku. Uczestnicy nauczyli się również, jak zaplanować i efektywnie przygotować się do rozmów negocjacyjnych.
Cele szczegółowe szkolenia:
– Zapoznanie uczestników z podstawową wiedzą z zakresu negocjacji.
– Przećwiczenie umiejętności prowadzenia negocjacji i obrony przed ”brudnymi chwytami”.
– Przećwiczenie technik chroniących uczestników przed zbyt szybkim podejmowaniem decyzji.
– Przećwiczenie sposobu na skuteczne osiąganie założonych celów negocjacji.
– Wypracowanie technik obrony przed stresem i emocjami w czasie prowadzenia rozmów
Przykładowe opinie o szkoleniu:
„Szkolenie ciekawe, interesujące porównania”.
„Ciekawe i interesujące”.
„Raczej pomocne”.
„Generalnie szkolenie ciekawe”.
„Bardzo dobre”.
„Przydatne w pracy z petentami”.
Jeżeli w Państwa planie szkoleń znajduje się tematyka dotycząca negocjacji i prowadzenia rozmów z zewnętrznymi klientami Państwa Urzędu, zapraszam do przesłania zapytania!
Z przyjemnością odpowiem na wszystkie Państwa pytania:
Izabela Krejca-Pawski
tel. 606 30 21 80
e-mail: kontakt@ikpszkolenia.pl