15 czerwca w Warszawie realizowaliśmy kolejną edycję naszego hitowego warsztatu „Obsługa klienta roszczeniowego” w ścisłym centrum Warszawy. Uczestnicy szkolenia mogli nie tylko poznać metody radzenia sobie z najtrudniejszymi sytuacjami w swojej pracy ale także podziwiać piękną panoramę Warszawy.
Warsztaty „Obsługa klienta roszczeniowego” spotkały się z bardzo wysokimi ocenami angażując uczestników do żywych dyskusji.
Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy na kolejną edycję szkolenia już w październiku w Warszawie.
26.10.2016 – Obsługa klienta roszczeniowego >>
Uczestnicy szkolenia powiedzieli :
„Nie było chwili w której bym się nudził”.
„Szkolenie profesjonalne w każdym calu”.
„Bardzo przydatne”.
„Bardzo pozytywnie”.
Jestem do Państwa dyspozycji, z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:
Michał Pawski
Dział organizacji szkoleń
Zgłoszenia na szkolenie prosimy przesłać w formie skanu na adres biuro@ikpszkolenia.pl