14 marca w Warszawie realizowaliśmy wyjątkowe, kreatywne warsztaty dedykowane pracownikom mającym w zakresie obowiązków bezpośrednią lub telefoniczną obsługę klientów w urzędzie.
Warsztaty „Typy klienta w urzędzie” spotkały się z bardzo pozytywną oceną i przyjęciem ze strony uczestników, którzy podczas warsztatów wypracowali odpowiedzi na najczęstsze i najtrudniejsze zarzuty klientów.
Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy na kolejną edycję szkolenia już 21 września w Warszawie.
Średnia ocena szkolenia: 5,48
Przykładowe opinie po szkoleniu:
„Ciekawa forma prowadzenia zajęć,
dużo pracy warsztatowej”.„Przygotowane, ukierunkowane, sprawnie przeprowadzone, spełnia oczekiwania.
Ciekawe w treści i formie”.„Szkolenie zorganizowane bardzo dobrze. Zajęcia były prowadzone w sposób ciekawy”.
„Ciekawe, pomocne w kontakcie bezpośrednim z klientami”.
„Kompetentna trenerka. Dużo praktyki, to dobrze”.
Dziękujemy i zapraszamy na szkolenie!
Jestem do Państwa dyspozycji, z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:
Michał Pawski
Dział organizacji szkoleń
Zgłoszenia na szkolenie prosimy przesłać w formie skanu na adres biuro@ikpszkolenia.pl