Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu – „Ważnym elementem szkolenia były ćwiczenia i elementy praktyczne”

IKP Szkolenia Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

W czerwcu  2017 r. realizowaliśmy szkolenie zamknięte z zakresu „Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”.

2-dniowe intesywne i pełne ćwiczeń warsztaty dla pracowników obsługi klienta w jednej z instytucji publicznych prowadziła trenerka Izabela Krejca-Pawski.

Celem szkolenia było wsparcie zespołu do profesjonalnej obsłudze klientów niezależnie od sytuacji.

Podczas dwóch dni warsztatów uczestnicy nauczyli się, w jaki sposób panować nad emocjami i radzić sobie z zawodowym stresem typowym dla obsługi klientów w trudnych sytuacjach.  W tym szczególnie pracowaliśmy nad rozwijaniem odporności psychicznej poprzez serię praktycznych ćwiczeń.
Uczestnikom szczególnie podobały się ćwiczenia technik relaksacyjnych i antystresowych, których wykonaliśmy całą serię. Dwa dni, które wspólnie spędziliśmy na sali szkoleniowej pozwoliły w praktyce przećwiczyć metody radzenia sobie ze stresem.

Jak uczestnicy ocenili szkolenie:

1. Czy treść zajęć była ciekawa? 5,80
2. Czy metoda prowadzenia zajęć była ciekawa? 5,70
3. Ocena szkolenia na tle innych szkoleń, w których brał(a) Pan(i) udział? 5,80
4. Jak ocenia Pani/Pan przydatność tego szkolenia w swoim działaniu zawodowym w przyszłości? 5,60


Średnia ocena szkolenia: 5, 73w skali od 1 do 6 – dziękujemy!

Uczestnicy oceniając szkolenie napisali w ankietach między innymi: 

„Prowadzone w sposób ciekawy, który zachęca do brania udziału”.

„Bardzo dobre szkolenie, trener przygotowany”.

„Zajmujące, przydatne, rozwojowe”.

„Profesjonalne, ciekawe, pożyteczne szkolenie”.

„Ważnym elementem szkolenia były ćwiczenia i elementy praktyczne”.

„Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób ciekawy z dużą ilością ćwiczeń, które na bieżąco zweryfikowały przekazaną wiedzę”.

„Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania i potrzeby”.

Tematyka szkolenia obejmowała między innymi: 

  • Radzenie sobie ze stresem i emocjami w sytuacjach zawodowych.
  • Praktyczne wskazówki jak chronić siebie samego przed stresem zawodowym.
  • Rodzaje stresu i jak je rozpoznawać.
  • Serię technik antystresowych do stosowania w pracy i poza nią.
  • Asertywna komunikacja w sytuacjach zawodowych.
  • Budowanie pewności siebie i postawy osoby silnej psychicznie.

Jeżeli planują Państwo realizację szkolenia zamkniętego z tej tematyki, zapraszam do przesłania zapytania na adres biuro@ikpszkolenia.pl

Jestem do Państwa dyspozycji,  z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:

Michał mała głowka

 

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 445765

 

Leave A Response