Naszą misją jest wpierać Państwa w realizacji planów szkoleniowych poprzez wybór najlepszych trenerów i doskonałą organizację szkoleń. Dzięki doświadczeniu popartemu solidnymi opiniami nasz klient powierzył nam realizację serii 2 dniowych warsztatów z zakresu Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
W listopadzie 2017 r. przeszkoliliśmy ponad 200 pracowników, które prowadziła ceniona trenerka Izabela Krejca-Pawski.
Celem szkolenia z Radzenia sobie ze stresem było wsparcie pracowników w łatwiejszym radzeniu sobie z zawodowym stresem, przeciążeniem natłokiem informacji i pracą pod silną presją czasu.
Podczas intensywnych i pełnych aktywnych ćwiczeń warsztatów uczestnicy nauczyli się budowania odporności na zawodowy stres.
Ważnym obszarem było także tworzenie asertywnych wypowiedzi oraz radzenie sobie ze stresem związanym z konfliktami z klientami. Szkolenie pokazało także, w jaki sposób wypracować serię zdrowych nawyków i zadbać o swój dobrostan zarówno w pracy, jak i poza nią.
Szkolenie wprowadziło mnóstwo pozytywnej energii i przełożyło się na natychmiastowe wprowadzanie zmian przez uczestników. Otrzymaliśmy mnóstwo doskonałych opinii, trenerka zainspirowała uczestników dzieląc się swoją niespożytą energią, a jako organizator udowodniliśmy, że doskonale sprawdzamy się podczas realizacji dużych, cyklicznych projektów.
Forma szkolenia bardzo spodobała się uczestnikom, którzy bardzo aktywnie wykonywali wszystkie ćwiczenia.
„Szkolenie bardzo ciekawe. Trenerka w sposób interesujący i różnorodny przedstawiła wszystkie zagadnienia. Osoba z pasją. Dziękuję”.
„Bardzo dobrze przygotowane szkolenie, w bardzo przystępny sposób prowadzone”.
„Szkolenie, które pomogło mi spojrzeć całościowo na stres”,
„Uzyskałam solidną wiedzę, którą postaram się zastosować w życiu”.
„Bardzo owocne! Chcemy więcej”.
„Ciekawy sposób prowadzenia zajęć”.
„Bardzo ciekawe, przydatne i miejscami zaskakujące szkolenie. Prowadzone w bardzo miły sposób”.
„Bardzo ciekawe szkolenie. Dużo interakcji. Wciągające! Pokazujące pewne nowe kwestie”.
Tematyka szkolenia obejmowała między innymi:
- Radzenie sobie ze stresem i emocjami w sytuacjach zawodowych.
- Praktyczne wskazówki jak chronić siebie samego przed stresem zawodowym.
- Rodzaje stresu i jak je rozpoznawać.
- Serię technik antystresowych do stosowania w pracy i poza nią.
- Asertywna komunikacja w sytuacjach zawodowych.
- Budowanie pewności siebie i postawy osoby silnej psychicznie.
- Rozpoznawane i reagowanie na manipulację i granie na emocjach
Jeżeli planują Państwo realizację szkolenia zamkniętego z tej tematyki, zapraszam do przesłania zapytania na adres biuro@ikpszkolenia.pl
Jestem do Państwa dyspozycji, z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 445765
Leave A Response
You must be logged in to post a comment.