Nasza firma zorganizowała w maju 2015r. warsztaty dla łącznej grupy 60 pracowników o temacie „Poprawa komunikacji interpersonalnej” . Warsztaty odbywały się w Olsztynie, dla naszego klienta z obszaru administracji publicznej.
Zapewniliśmy pełną organizację sali szkoleniowej oraz catering dla uczestników.
Warsztaty prowadziła nasza ceniona trenerka, Jolanta Olszewska, a szkolenie spotkało się z wysokimi ocenami uczestników.
Średnia ocena szkolenia: 5,22
Przykładowe opinie uczestników:
„Można odkryć mechanizmy komunikacji, ma temat których nie miało się pojęcia/nie zdawało sobie sprawy”.
„Treść ciekawa, prowadzenie profesjonalne dostępnym językiem”.
„Prosty, praktyczny przekaz”.
„Przyda mi się w pracy zawodowej”.
„Bardzo ciekawe i przydatne w życiu i w pracy”.
„Bardzo przejrzysty sposób przekazywania wiedzy. Miła atmosfera. Miła aparycja trenera. Miła atmosfera, duża wiedza”.
„Plus za ćwiczenia praktyczne. Często na szkoleniach jest „sucha” teoria”.
Tematyka warsztatów obejmowała między innymi:
- Rola emocji w procesie komunikowania się.
- Style komunikacji (autodiagnoza i predyspozycje osobowe).
- Bariery i zniekształcenia w komunikacji.
- Techniki wyrażania emocji.
- Komunikacja w sytuacji konfliktowej i w sytuacji podwyższonego stresu.
- Charakterystyka komunikacji zespołowej.
- Elastyczne stosowanie różnych technik i metod, wykorzystywanie osobistego potencjału komunikacyjnego i emocjonalnego.
- Lista Efektywnych Zachowań Komunikacyjnych – ułożenie listy z wykorzystaniem nowej wiedzy uczestników.
Jeżeli w Państwa planie szkoleń znajduje się tematyka dotycząca poprawy komunikacji wśród pracowników Państwa Urzędu, zapraszam do przesłania zapytania!
Z przyjemnością odpowiem na wszystkie Państwa pytania:
Izabela Krejca-Pawski
tel. 606 30 21 80
e-mail: kontakt@ikpszkolenia.pl