W czerwcu 2017 r. realizowaliśmy szkolenie zamknięte z zakresu „Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”.
2-dniowe intesywne i pełne ćwiczeń warsztaty dla pracowników obsługi klienta w jednej z instytucji publicznych prowadziła trenerka Izabela Krejca-Pawski.
Celem szkolenia było wsparcie zespołu do profesjonalnej obsłudze klientów niezależnie od sytuacji.
Podczas dwóch dni warsztatów uczestnicy nauczyli się, w jaki sposób panować nad emocjami i radzić sobie z zawodowym stresem typowym dla obsługi klientów w trudnych sytuacjach. W tym szczególnie pracowaliśmy nad rozwijaniem odporności psychicznej poprzez serię praktycznych ćwiczeń.
Uczestnikom szczególnie podobały się ćwiczenia technik relaksacyjnych i antystresowych, których wykonaliśmy całą serię. Dwa dni, które wspólnie spędziliśmy na sali szkoleniowej pozwoliły w praktyce przećwiczyć metody radzenia sobie ze stresem.
Jak uczestnicy ocenili szkolenie:
1. Czy treść zajęć była ciekawa? | 5,80 |
2. Czy metoda prowadzenia zajęć była ciekawa? | 5,70 |
3. Ocena szkolenia na tle innych szkoleń, w których brał(a) Pan(i) udział? | 5,80 |
4. Jak ocenia Pani/Pan przydatność tego szkolenia w swoim działaniu zawodowym w przyszłości? | 5,60 |
Średnia ocena szkolenia: 5, 73w skali od 1 do 6 – dziękujemy!
Uczestnicy oceniając szkolenie napisali w ankietach między innymi:
„Prowadzone w sposób ciekawy, który zachęca do brania udziału”.
„Bardzo dobre szkolenie, trener przygotowany”.
„Zajmujące, przydatne, rozwojowe”.
„Profesjonalne, ciekawe, pożyteczne szkolenie”.
„Ważnym elementem szkolenia były ćwiczenia i elementy praktyczne”.
„Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób ciekawy z dużą ilością ćwiczeń, które na bieżąco zweryfikowały przekazaną wiedzę”.
„Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania i potrzeby”.
Tematyka szkolenia obejmowała między innymi:
- Radzenie sobie ze stresem i emocjami w sytuacjach zawodowych.
- Praktyczne wskazówki jak chronić siebie samego przed stresem zawodowym.
- Rodzaje stresu i jak je rozpoznawać.
- Serię technik antystresowych do stosowania w pracy i poza nią.
- Asertywna komunikacja w sytuacjach zawodowych.
- Budowanie pewności siebie i postawy osoby silnej psychicznie.
Jeżeli planują Państwo realizację szkolenia zamkniętego z tej tematyki, zapraszam do przesłania zapytania na adres biuro@ikpszkolenia.pl
Jestem do Państwa dyspozycji, z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 445765
Leave A Response
You must be logged in to post a comment.