Zaufali nam między innymi

Wśród naszych klientów z administracji publicznej szkolenia powierzyli nam:

Uczestnicy piszą o naszych szkoleniach

„Wszystko było bardzo dobrze przygotowane”

„Szkolenie ciekawe, prowadzone w interesujący sposób”

„Ciekawa forma zajęć, wciągająca grupę w dyskusję”

„Szkolenie było bardzo ciekawe, poparte przykładami z życia”

„Szkolenie interesujące, zajęcia ciekawie powiązane z ćwiczeniami, trener kompetentny, zaangażowany, z umiejętnością słuchania”

„Szkolenie merytoryczne, nie zapchane suchymi informacjami i definicjami”

„Bardzo dużo praktycznych przykładów pozwalających zidentyfikować się z tematem szkolenia”

„Bardzo ciekawe, edukujące!”

„Dużo praktycznych wskazówek, technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami”

„Trener, jego profesjonalizm i zadbanie o grupę”

„Energia, pozytywna atmosfera, praktyczne ćwiczenia”

„Pozwoli na prowadzenie rozmów z klientem , aby nie eskalować sytuacji, a jedynie wygaszać konflikt”

„Kontakt z roszczeniowym klientem jest jednym z najtrudniejszych zadań stojących przed pracownikiem służby cywilnej. Poznanie wielu technik komunikacyjnych i rozwiązanie problemów jest istotne w tym szkoleniu”.

„Sprawne przeprowadzenie, punktualne rozpoczęcie, kompetentna prowadząca, ciekawie i wnikliwie prowadząca szkolenie"

Zapraszamy do przesłania zapytania o szkolenie zamknięte

Michał Pawski

Kierownik projektów szkoleniowych

Jestem do Państwa dyspozycji,  z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń.

Zapraszam do przesłania zapytania o organizację szkolenia zamkniętego na adres biuro@ikpszkolenia.pl

  • 606 445 765

  • biuro@ikpszkolenia.pl