Na przełomie stycznia i lutego realizowaliśmy w Warszawie cykl warsztatów z zakresu „Budowania siły
i odporności psychicznej w oparciu o różne techniki oraz radzenie sobie w sytuacjach trudnych”. W szkoleniu brała udział grupa 50 pracowników mających na co dzień styczność z klientami w terenie.
Podczas dwóch dni warsztatów uczestnicy rozwijali umiejętności reagowania w trudnych sytuacjach związanych
z pracą z klientami, a także uczyli się, w jaki sposób budować postawę osoby pewnej siebie i zwiększać odporność na stres.
Jak uczestnicy ocenili szkolenie:
1. Czy treść zajęć była ciekawa? | 5,78 |
2. Czy metoda prowadzenia zajęć była ciekawa? | 5,67 |
3. Ocena szkolenia na tle innych szkoleń, w których brał(a) Pan(i) udział? | 5,22 |
4. Jak ocenia Pani/Pan przydatność tego szkolenia w swoim działaniu zawodowym w przyszłości? | 5,67 |
Średnia ocena szkolenia: 5,58 w skali od 1 do 6 – dziękujemy!
Opinie o szkoleniu:
„Ciekawe szkolenie, dobrze prowadzone”.
„Bardzo dobre szkolenie”.
„Ciekawie prowadzone, konkretnie i na temat”.
„Bardzo dobre”.
„Myślę, że jak uda mi się wprowadzić choć część tych wiadomości uznam to za duży sukces szkolenia”.
„Pierwsze szkolenie na którym się nie nudziłem”.
„Profesjonalnie prowadzone”.
Tematyka szkolenia obejmowała między innymi:
- Psychologię obsługi klientów w konfliktowych sytuacjach
- Budowanie porozumienia i relacji z klientami, dzięki właściwej komunikacji.
- Techniki zapobiegania reakcjom stresowym: skuteczna strategia reagowania w 4 krokach.
- Budowanie odporności psychicznej poprzez radzenie sobie ze stresem
- Budowanie postawy osoby pewnej siebie
- Strategie asertywnego radzenia sobie z konkretnymi trudnymi zachowaniami klientów.
Jeżeli planują Państwo realizację szkolenia zamkniętego z tej tematyki, zapraszam do przesłania zapytania.
Jestem do Państwa dyspozycji, z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania dotyczące naszych szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 445765