Umiejętność organizacji pracy i skutecznego realizowania zadań to dziś dla wielu pracowników prawdziwe wyzwanie. Przyczyn jest wiele, a wśród nich na pewno dominuje zdecydowane zwiększenie tempa pracy z powodu Internetu i szybkości, z jaką dziś płyną informacje i nowe zadania.
Jak zatem planować tydzień, aby wytrzymał konfrontację z „bieżącymi zadaniami na wczoraj”, ziemnymi poleceniami przełożonych i nieprzewidzianymi wydarzeniami?
Czy da się tworzyć listy zadań aby były wykonalne? (Bez ciągłego przepisywania niezrobionych zadań „na jutro”).
Skąd wiadomo, czym się zając, skoro mam 30 rzeczy do zrobienia i każda jest tak samo ważna?
Na te i inne pytania uczestnicy otrzymali odpowiedź podczas energetycznych i bardzo konkretnych warsztatów z zarządzania czasem, jakie realizowaliśmy ostatnio w Warszawie.
Średnia ocena szkolenia: 6,0
„Profesjonalne przygotowanie i prowadzenie”.
„Bardzo merytoryczne i praktyczne”.
„Profesjonalny warsztat trenera”.
„Informacje przekazane były w przystępny sposób”.
„Ułatwi mi planowanie własnych działań”.
„Konkretnie, rzetelnie, sympatycznie, ciekawie i to co potrzebuję”.
„Zdobyłam wiedzę o narzędziach, które pozwolą mi zrealizować mój cel”.
Dziękuję uczestnikom za aktywną pracę!
Szkolenie prowadziła trenerka Izabela Krejca-Pawski, po raz kolejny pomagając uczestnikom lepiej radzić sobie z wyzwaniami codziennego dnia dzięki technikom zarządzania czasem dopasowanym do potrzeb pracowników administracji publicznej.
Serdecznie dziękujemy i zapraszamy na nasze kolejne szkolenia!
Jeżeli planują Państwo szkolenie z zakresu zarządzania czasem i organizacji prac w urzędzie, zapraszam do przesłania zapytania ofertowego:
Izabela Krejca-Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych, trener
tel. 606 30 21 80
e-mail: kontakt@ikpszkolenia.pl