Jak zwiększyć ilość umawianych spotkań handlowych. Trening
Głównym celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności umawiania spotkań handlowych. Szkolenie będzie realizowanie w formule warsztatów skoncentrowanych tylko i wyłącznie na umawianiu spotkań. Warsztat skupia się na podnoszeniu skuteczności rozmów na poszczególnych etapach rozmowy.
5 powodów, dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu:
1. Poznasz dwa scenariusze umawiania spotkań i wybierzesz ten, który pasuje do Twojej pracy.2. Dowiesz się, co potrzebujesz zmienić w twoich rozmowach, aby skuteczniej umawiać spotkania.3. Poznasz techniki mocnego otwierania rozmowy telefonicznej.4. Wyznaczysz cele rozwojowe do wdrożenia po szkoleniu.5. Przećwiczysz nowe techniki podczas szkolenia i przetestujesz ich działanie.
Metody pracy w czasie szkolenia:
30% szkolenia stanowią warsztaty umiejętności umawiania spotkań i analiza case studyz prawdziwych rozmów z klientami30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń40% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia
Mocno skoncentrowana formuła szkolenia zapewnia maksymalną skuteczność warsztatów.
Trenujemy w czasie szkolenia tylko i wyłącznie umawianie spotkań.
Szkolenie stworzone z myślą o:
Handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży, którzy poszukują metod i sposobów zwiększenia ilości umawianych spotkań handlowych.
Program szkolenia: 1 dzień (8 x 45 min)
Moduł 1- Co wpływa na ilość i skuteczność umawianych spotkań?
a. Ile umówionych spotkań można uznać a sukces?b. Dwa scenariusze umawiania spotkań i kiedy je stosować?c. 4 główne powody, dlaczego umawianie spotkań kończy się fiaskiem, oraz jak to zmienić- case study.d. Analiza rozmów uczestników i wypracowywanie wniosków.
Moduł 2- Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę o spotkaniu
a. Jak rozpocząć rozmowę, aby umówić spotkanie?b. Techniki tworzenia mocnych zdań otwierających: przykłady dialogówc. Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających
Moduł 3- Doprowadzanie do podpisania umowy
d. Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcjie. Technika „zapętlenia” i jej praktyczne zastosowanief. Złota zasada doprowadzania do umówienia spotkaniag. Jak umówić spotkanie dzięki obiekcji? Sprawdzony patent.
Moduł 4- Trening umawiania spotkań według scenariuszy wypracowanych podczas szkolenia
Moduł 5- Zwiększanie ilości umawianych spotkań po szkoleniu
1. Tworzenie działania po szkoleniu2. Podsumowanie szkolenia3. Zakończenie i rozdanie certyfikatów
Leave A Response
You must be logged in to post a comment.