Jak sprzedać przez telefon? Praktyczne warsztaty.
Szkolenie stanowi praktyczny trening rozmów telefonicznych, skoncentrowany całkowicie na czterech etapach procesu sprzedaży, którego celem jest rozwijanie umiejętności skutecznego pozyskiwania klientów.
6 powodów, dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu:
1. Poznasz sprawdzoną formułę, która zapewnia sukces w sprzedaży przez telefon 2. Rozpracujesz 9 najczęstszych obiekcji klientów oraz stworzysz scenariusze reagowania 3. Dowiesz się, jak wzbudzać potrzebę zakupu u klienta, dzięki mocnej prezentacji 4. Poznasz szybką technikę umawiania spotkań 5. Zdobędziesz i rozwiniesz umiejętności pozwalające na skuteczne zamykanie sprzedaży 6. Nauczysz się skutecznie przykuwać uwagę klientów w pierwszych minutach rozmowyMetody pracy w czasie szkolenia:
40% szkolenia stanowią ćwiczenia umiejętności prowadzenia rozmów sprzedażowych 30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń 30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnieniaSzkolenie stworzone z myślą o:
Handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży, którzy poszukują metod i sposobów zwiększenia wyników sprzedażowych dzięki lepszemu wykorzystaniu rozmów telefonicznych.
Program szkolenia: 1 dzień (8 x 45 min)
1. Krok 1: Mocne wejście – Techniki angażowania uwagi klientów przez telefon.
a. Model telefonicznej sprzedaży w 4 krokach b. Techniki „ocieplania” zimnych telefonów c. Techniki budowania angażujących haków na uwagę – ćwiczenia praktyczne d. Szybka technika umawiania spotkań e. Czy naprawdę potrzebujesz skryptu? f. Mini -gra: Tajemnica sukcesu w telefonicznej sprzedaży.2. Krok 2: Badanie potrzeb, czy wzbudzanie potrzeb klientów?
a. Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać? b. Techniki wzbudzania potrzeb klientów, czyli dlaczego klienci kupują? c. Klasyczne CZK, czy angażujące historie- jak przedstawiać ofertę? d. Ćwiczenia: Budowanie prezentacji, która sprzedaje3. Krok 3: Praca z obiekcjami, zastrzeżeniami i wątpliwościami klientów
a. Kiedy klienci kierują się ceną i jak to zmienić? b. Jak reagować w sytuacji, gdy klient żąda podania ceny na początku rozmowy? c. 9 najczęstszych obiekcji i 9 sprawdzonych odpowiedzi d. 3 techniki pracy z obiekcjami: relacyjna, perswazyjna, coachingowa e. Budowanie scenariuszy pracy z obiekcjami pod potrzeby uczestników f. Ćwiczenie: trening w formie intensywnej symulacji pracy z obiekcjami4. Krok 4: Techniki zamykania sprzedaży i przyspieszania decyzji u klientów
a. 4 techniki zamykania sprzedaży, które działają przez telefon b. Słowa, które sprzedają, czyli perswazja w praktyce c. Ćwiczenia: budowanie pełnych scenariuszy rozmów sprzedażowych5. Plan działań po szkoleniu
1. Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe zgodnie z zasadą SMARTER 2. Podsumowanie szkolenia 3. Zakończenie i rozdanie certyfikatów
Leave A Response
You must be logged in to post a comment.