Warsztaty i coaching dla Ciebie:

W zależności od Twoich potrzeb, proponuję kilka opcji indywidualnej pracy: 

  • 1 godzinny konkretny coaching, w Twojej firmie, lub innym miejscu, a także na skype (w zależności od naszych ustaleń)
    Przykładowo: trening sprzedażowy, trening umawiania spotkań, zamykania sprzedaży, odmawianie klientowi itp
  • Cykl złożony z 2 spotkań, gdzie pracujemy nad wybranym tematem
    Przykładowo: odzyskanie motywacji, zwiększenie efektywności, praca nad nastawieniem, zmniejszenie stresu,
    Te formy pracy dają bardzo dobre efekty w przypadku konkretnie określonych tematów i obszarów.
  • Napisany dla Ciebie Program Przemiany złożony z kilku spotkań, zadań i dodatkowych narzędzi
    W sytuacji, kiedy chcesz więcej lub kiedy potrzebujesz kompleksowego rozwiązania.

Powyższe  formy świetnie sprawdzają się w przypadku managerów, szefów, przedsiębiorców i każdej osoby, która potrzebuje wsparcia w rozwiązaniu konkretnego problemu. Pracujemy tylko we dwoje, całkowicie skupiając się na Twoich potrzebach. 

Ile to kosztuje? Kalkulację ustalamy indywidualnie, w zależności od Twoich potrzeb oraz wskazanego problemu.

 

Szkolenia dla Twojego zespołu i współpracowników:

W zależności od naszych ustaleń oraz oczekiwań Twojej firmy, prowadzę szkolenia zamknięte zarówno w Waszej siedzibie, jak i innym, wybranym miejscu. Prowadząc szkolenia zamknięte za każdym razem indywidualnie dopasowuję się do potrzeb i specyfiki firmy.

  • Przy grupach liczących 3-6 osób szkolenie łączę w elementami treningu lub coachingu.
  • Przy grupach liczących od 7 osób, ustalamy formę szkolenia w oparciu o cel, potrzeby i oczekiwania ( szkolenie, warsztaty czy trening).

Referencje i case study Zobacz referencje

 

 

Ile to kosztuje? Kalkulację ustalamy indywidualnie, w zależności od oczekiwanych efektów, ilości dni, grupy, miejsca  i pozostałych elementów. Każdą ofertę tworzę indywidualnie pod potrzeby firmy.


Przykładowe programy szkoleń

 

 

Obiekcje, zamykanie, obrona ceny     Techniki obrony ceny – warsztaty negocjacji cenowych

Trening negocjacyjny. Szkolenie negocjacje.    Negocjuj, aby wygrać. Trening negocjacyjny w oparciu o grę Cafetero.

Zarządzanie czasem, efektywność, skuteczność     Zarządzanie czasem dla managerów  i kierowników

Reklamacje w 8 krokach miękkie aspekty reklamacji      Reklamacje w 8 krokach. Miękkie aspekty reklamacji

Telefoniczna obsługa klienta       Telefoniczna obsługa klienta. Warsztaty efektywnej komunikacji.

 

 

go.2.1 - Kopia

 

Jeżeli masz pytania lub chcesz porozmawiać o współpracy, szkoleniu dla Ciebie lub Twoich współpracowników, jestem do Twojej dyspozycji: 

tel. 606 30 21 80

e-mail: kontakt@lepszasprzedaz.pl

Izabela Krejca-Pawski