Warsztaty i coaching dla Ciebie:
W zależności od Twoich potrzeb, proponuję kilka opcji indywidualnej pracy:
- 1 godzinny konkretny coaching, w Twojej firmie, lub innym miejscu, a także na skype (w zależności od naszych ustaleń)
Przykładowo: trening sprzedażowy, trening umawiania spotkań, zamykania sprzedaży, odmawianie klientowi itp - Cykl złożony z 2 spotkań, gdzie pracujemy nad wybranym tematem
Przykładowo: odzyskanie motywacji, zwiększenie efektywności, praca nad nastawieniem, zmniejszenie stresu,
Te formy pracy dają bardzo dobre efekty w przypadku konkretnie określonych tematów i obszarów.
- Napisany dla Ciebie Program Przemiany złożony z kilku spotkań, zadań i dodatkowych narzędzi
W sytuacji, kiedy chcesz więcej lub kiedy potrzebujesz kompleksowego rozwiązania.
Powyższe formy świetnie sprawdzają się w przypadku managerów, szefów, przedsiębiorców i każdej osoby, która potrzebuje wsparcia w rozwiązaniu konkretnego problemu. Pracujemy tylko we dwoje, całkowicie skupiając się na Twoich potrzebach.
Ile to kosztuje? Kalkulację ustalamy indywidualnie, w zależności od Twoich potrzeb oraz wskazanego problemu.
Szkolenia dla Twojego zespołu i współpracowników:
W zależności od naszych ustaleń oraz oczekiwań Twojej firmy, prowadzę szkolenia zamknięte zarówno w Waszej siedzibie, jak i innym, wybranym miejscu. Prowadząc szkolenia zamknięte za każdym razem indywidualnie dopasowuję się do potrzeb i specyfiki firmy.
- Przy grupach liczących 3-6 osób szkolenie łączę w elementami treningu lub coachingu.
- Przy grupach liczących od 7 osób, ustalamy formę szkolenia w oparciu o cel, potrzeby i oczekiwania ( szkolenie, warsztaty czy trening).
Ile to kosztuje? Kalkulację ustalamy indywidualnie, w zależności od oczekiwanych efektów, ilości dni, grupy, miejsca i pozostałych elementów. Każdą ofertę tworzę indywidualnie pod potrzeby firmy.
![]()
Techniki obrony ceny – warsztaty negocjacji cenowych
Negocjuj, aby wygrać. Trening negocjacyjny w oparciu o grę Cafetero.
Zarządzanie czasem dla managerów i kierowników
Reklamacje w 8 krokach. Miękkie aspekty reklamacji
Telefoniczna obsługa klienta. Warsztaty efektywnej komunikacji.

Jeżeli masz pytania lub chcesz porozmawiać o współpracy, szkoleniu dla Ciebie lub Twoich współpracowników, jestem do Twojej dyspozycji:
tel. 606 30 21 80
e-mail: kontakt@lepszasprzedaz.pl
Izabela Krejca-Pawski